Friday 5 October 2012

Vihdoin... Hiirirouva hienona / Finally, the lady mouse!

kuvat ovat tarkempia, jos klikkaat ne isommaksi/ the images are sharper, if you click them bigger

Valitettavasti piti kuvata keinovalossa / Unfortunately I had to take the pic in unnatural light :(

Otsikko alkaa sanalla vihdoin, sillä olen värittänyt tätä kuvaa ehkä jo kymmenesti ja tuotos on aina lentänyt lopuksi roskiin... Vieläkään en ihan tyytyväinen ole, mutta korttiin asti hän jo pääsi! Eikös olekin hiirirouva hurmaava nautiskellessaan punaviiniä viehättävällä terassilla? Juuri kun pari korttia sitten kehuskelin, että pastelliväreihin en enää koske, täältä sitä vaaleanpunaista taas löytyy. :) Pyrkimyksenäni on saada silppulaatikkoa pienemmäksi, ja sieltä kaivelin nämä paperit, sävyt määräytyivät keskellä olevan pallopaperin mukaan.

Sain hiirulaisen elokuussa WOJ:n syksyisen Secret Stamp Kitin mukana ja tämä on ensimmäinen hiirikorttini, pari kuukautta meni väritystä opetellessa... Halusin väkisin oppia värittämään hiiren tusseilla ja pikkuhiljaa alkaa tusseilu tuntua jo tutummalta, siihen kyllä ihastuu, miten eri tummuusasteet blendautuvat kun onnistuu.  Pian toivottavasti muutkin viinimaailmassa hyppelevät hiirulaiset pääsevät tänne blogiin! Mitenköhän käy, pystynkö olemaan tilaamatta talven Secret Stamp Kitin... Se olisi nyt ennakkomyynnissä... Hmmm... Osallistun tällä pariin haasteeseen, löytyvät käännöksen lopusta. Hyvää viikonloppua, kommentoi ehtiessäsi, piristät päivääni!

Finally... Is the word of the day because I've been coloring this cute madam mouse for 10 times or something and have always ended up throwing her to the bin... I'm still not completely happy but at least she made her way to this card now! Isn't she lovely, enjoying her wine on a beautiful terrace? I was solemnly swearing some cards ago that I'll not use pastel colors anymore -and here the baby pink is again. :) My goal is to empty my scrap box and all these papers are 0,5-1,5 years old. 

The stamp is from WOJ's Secret Stamp Fall kit which I received already in August but this is my first card with those stamps. I was determined to learn to color the mice with Copics and it's taken time to get used to them -I have still a lot to learn but I'm starting to fall in love with them. The blending is like magic! I hope all the mice from the Fall Kit will find their way to my blog soon. The Secret Winter Kit is out now, I'm trying to resist it... I wonder how long I can say no to the temptation... The mice are toooo cute! I will take part in the following challenges: 

http://wojmondaychallenge.blogspot.fi/ Shabby Chic
http://sketchandstashchallenge.blogspot.ca/ Sketch
http://happycamperscc.blogspot.co.uk/ Pink and Brown ( my 2nd entry)

Have a nice weekend, if you just have the time, make my day by leaving a comment! 

7 comments:

  1. Voi kuinka hurmaava ja todella taidokkaasti väritetty!!! Ihana :)

    ReplyDelete
  2. Voi miten nätti kortti! Minulla vielä odottaa korttiin pääsyä nämä leimasimet... nämä on kyllä niin ihania... :)

    ReplyDelete
  3. Aivan upea kortti, kyllä on kannattanut opetella väritystä kun tulos on näin hieno!

    ReplyDelete
  4. Pretty card, great image, thank you for joining us at happy campers, Pauline x

    ReplyDelete
  5. What a lovely card, thanks for joining us at WOJ. hugs, marion

    ReplyDelete
  6. Beautiful card and I love your image - gorgeous colouring! Thank you for joining us at Whiff of Joy Challenges :)

    ReplyDelete
  7. Great card, Love the image, and layout.. Thanks for sharing and joining in with us at Happy Campers xx

    ReplyDelete

Kiitos, kun vierailit blogissani ja näit vaivaa kommentoidaksesi, kommentit tekevät minut tosi iloiseksi! / Thanks for visiting my blog and taking the time to comment, your comments make me really happy!