Tuesday 8 January 2013

Ystävänpäivän Tilda/ Tilda on Valentine's Day


Sorry, I'm a bit in a hurry, this one is only in Finnish -if there's something you need to ask, leave a comment! :)

Heippati hei, kortteja riittää...
Tilda ei olekaan minun blogissani aiemmin vieraillut! Oikein mukava oli häntä kuitenkin väritellä, ties vaikka se Tilda-inspis tästä lähtisi... Inspiksen tarjosi Apris, jonka kanssa minä, Granne ja Tankku puuhailemme ystävänpäivän kortteja. Olin korttiini oikein tyytyväinen, kunnes liimasin sydänkakkupaperin omaan makuuni liiaksi alas kallelleen -nyt tuijotan vain tuota VIRHETTÄ enkä muuta näe... :) Tyypillistä minua! Sydämellistä tiistaita joka tapauksessa, käykäähän huomenna kurkkaamassa, miltä joulutauolta palaavan Addicted to Stamps and More haasteen DT-korttini näyttää, olisi kiva saada juuri sinut haasteeseen mukaan! :)

4 comments:

  1. Todella kaunis kortti ja hienosti olet käyttänyt materiaaleja. Minä en tässä kyllä mitään virhettä huomaa vaikka tuijottelisin miten kauan :)

    ReplyDelete
  2. Taasen ihastelen väritystäsi, uskomattoman taidokas 1. Tilda työ, :). Kauniin ja raikkaan kokonaisuuden olet tehnyt.

    ReplyDelete
  3. Very sweet, pretty card, Nonni! Sue x

    ReplyDelete
  4. Ihana kortti! Sain juuri tehtyä ensimmäisen postaukseni rinkiimme :)

    ReplyDelete

Kiitos, kun vierailit blogissani ja näit vaivaa kommentoidaksesi, kommentit tekevät minut tosi iloiseksi! / Thanks for visiting my blog and taking the time to comment, your comments make me really happy!