Monday 8 October 2012

Vauhdikas kortti/ Fast and Eventful Card

kuva on tarkempi isommaksi klikattuna/ the image is sharper if you click it bigger!
Huomenta!
Ilokseni korttikarkurin kopla kasvaa koko ajan suuremmaksi, tervetuloa uudet lukijat, ihanaa, kun olette liittyneet! Tämä kortti on DT-työni tämän viikkoiseen Koukussa kortteihin- haasteeseen, jonka teemana on "vauhdikas kortti". En omista mitään erityisen vauhdikasta leimasinta ja tämä hauska vintagekuva tuntui oikein sopivalta -kuskilla on niin päättäväinen ilme, että meno on varmasti vauhdikasta. :) Reipas oranssi-vaaleansininen tuntui hauskalta väriyhdistelmältä. Tällä piristysruiskeella tähän viikkoon, kaikkea hyvää sinulle!

Good morning!
At first I want to say how pleased I am about all of my new readers, the gang is getting bigger, I'm really happy! I'm showing you my DT-card for this week's Hooked on Cards-challenge, the theme is "fast, eventful card". I didn't have any stamp to fit the theme but this vintage-image was a good find -I think the driver has such a determined expression that they must be moving forward pretty fast. :) Always a fresh color combo, orange-pale blue, seemed to fit the atmosphere of the card. Have a great, eventful week!

2 comments:

  1. Hieno kokonaisuus! Väriyhdistelmä on yllättävän toimiva ja todellakin piristävä :)

    ReplyDelete
  2. gorgeous creation and love the image just wonderful
    Hugs Kate xx

    ReplyDelete

Kiitos, kun vierailit blogissani ja näit vaivaa kommentoidaksesi, kommentit tekevät minut tosi iloiseksi! / Thanks for visiting my blog and taking the time to comment, your comments make me really happy!